ВСТУП
Урок № 2. Міждисциплінарні
зв’язки біології та екології.
Урок № 3. Рівні організації біологічних систем та їхній
взаємозв’язок.
Урок № 4. Фундаментальні
властивості живого. Стратегія сталого розвитку природи і суспільства.
Тема 1. БІОРІЗНОМАНІТТЯ
Урок № 5.Систематика – наука про
різноманітність організмів. Принципи наукової класифікації організмів. Лабораторні
робота 1. Визначення
таксономічного положення виду в системі органічного світу (вид на вибір учителя).
Урок № 6. Сучасні
критерії виду.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ
ТЕСТОВА РОБОТА👈 ТИСНИ
Урок № 7. Віруси,
віроїди, пріони. Особливості їхньої організації та функціонування. Гіпотези
походження вірусів. Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на її
функціонування
Урок № 8. Роль
вірусів в еволюції організмів. Використання вірусів у біологічних методах
боротьби зі шкідливими видами.
Урок № 9. Прокаріотичні
організми: археї. Особливості їхньої організації та функціонування.
Урок № 10. Прокаріотичні організми: археї та
бактерії. Особливості їхньої організації та функціонування.
КОНСПЕКТ ДО УРОКУ👈 ТИСНИ
Урок № 11. Сучасні
погляди на систему еукаріотичних організмів.
Урок № 12. Біорізноманіття
нашої планети як наслідок еволюції. Гриби.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА "ГРИБИ" 👈 ТИСНИ
Урок № 13. Біорізноманіття
нашої планети як наслідок еволюції. Водорості.
Урок № 14. Біорізноманіття
нашої планети як наслідок еволюції. Вищі рослини.
Урок № 15. Біорізноманіття
нашої планети як наслідок еволюції. Справжні тварини.
Урок № 16. Біорізноманіття нашої планети як наслідок
еволюції Навчальний проєкт 1. Складання
характеристики виду за
видовими критеріями
Урок № 17. Узагальнення знань з теми «Біорізноманіття». Контрольна робота № 1.
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 👈 жми
Тема 2. ОБМІН РЕЧОВИН І ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ.
Урок № 18. Первинний інструктаж з БЖ. Обмін
речовин та енергії – основа функціонування біологічних систем.
Урок № 19. Білки,
нуклеїнові кислоти, огляд будови й біологічної ролі
Урок № 20. Вуглеводи,
ліпіди: огляд будови й біологічної ролі.
Урок № 21.Структури
клітин, які забезпечують процеси метаболізму.
Урок № 22. Особливості
обміну речовин в автотрофних організмів
Урок № 23. Особливості
обміну речовин в гетеротрофних
організмів
Урок № 24. Роль
ферментів у забезпеченні процесів метаболізму клітини та цілісного організму.
Урок № 25. Вітаміни,
їх роль в обміні речовин.
Урок № 26. Енергетичне
забезпечення процесів метаболізму. Способи отримання енергії в різних груп
автотрофних та гетеротрофних організмів Роль процесів дихання в забезпеченні
організмів енергією. Практична робота 1. Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини
Урок № 27. Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані
з нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин. Значення якості питної води для збереження здоров’я людини..
Урок № 28. Раціональне харчування –
основа нормального обміну речовин.
Урок № 29. Негативний
вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в
організмі людини. Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму.
Урок № 30. Узагальнення
знань з теми «Обмін речовин і перетворення енергії». Тематичне
оцінювання ТЕСТ 👈 жми
Тема 3. Спадковість і мінливість
Урок № 31. Первинний інструктаж з БЖ. Основні поняття генетики.
Урок № 32. Закономірності
спадковості.
Урок № 33. Закономірності спадковості. Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач.
Урок № 34. Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні наслідки.
Урок № 35. Сучасні молекулярно-генетичні
методи досліджень спадковості людини.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 жми
Урок № 37. Гени
структурні та регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині.
Урок № 38. Каріотип
людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у
структурі каріотипу.
Урок № 39. Сучасний
стан досліджень геному людини.
Урок № 40 - 41. Моногенне
та полігенне успадкування ознак у людини.
Урок № 42. Позахромосомна
(цитоплазматична) спадковість у людини.
Урок № 43. Узагальнення
вивченого матеріалу. Тематичне оцінювання.
Урок № 44. Закономірності мінливості (неспадкової) людини. Лабораторна робота 2. Вивчення закономірностей модифікаційної
мінливості.
Урок № 45. Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні антимутаційні механізми.
Урок № 46. Захист геному людини від
шкідливих мутагенних впливів.
Урок № 47. Генетичний моніторинг в
людських спільнотах.
Урок № 48. Особливості генофонду
людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування.
Урок № 50. Сучасні завдання
медичної генетики
Урок № 52. Методи діагностики та
профілактики спадкових хвороб людини. Медико-генетичне консультування та його
організація.
Урок № 53. Проєкт: створення буклету, постеру,
презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір) орієнтовні теми: Генетичний
моніторинг в людських спільнотах. Скринінг-програми для новонароджених. Генотерапія
та її перспективи.
ПРОЄКТ 👈 жми
Урок № 54. Узагальнення знань з
теми «Спадковість і мінливість». Тематичне
оцінювання № 5. ПІДСУМКОВА РОБОТА 👈 жми
Тема 4. Репродукція та розвиток
Урок № 55. Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.Урок № 56. Особливості процесів
регенерації організму людини.
Урок № 57. Трансплантація тканин та
органів у людини, її перспективи.
Правила біологічної етики.
Урок № 58. Репродукція клітин.
Урок № 59. Ріст та розвиток клітин
та фактори, які на нього впливають.
Урок № 60. Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного циклу та їхні
наслідки.
Урок № 61. Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання. Профілактика
онкологічних захворювань.
Урок № 62. Статеві клітини. Лабораторна робота 3. Вивчення будови статевих клітин людини Особливості
гаметогенезу у людини.
Урок № 63. Суть та біологічне
значення запліднення. Причини порушення процесів запліднення у людини.
Урок № 64. Особливості репродукції
людини у зв’язку з її біосоціальною сутністю. Репродуктивне здоров’я. Сучасні
можливості та перспективи репродуктивної медицини. Біологічні і соціальні аспекти регуляції
розмноження у людини.
Урок № 65. Ембріогенез людини. Взаємодія частин зародка, що розвивається (явище
ембріональної індукції). Лабораторна робота 4. Вивчення етапів ембріогенезу. КОНСПЕКТ ДО УРОКУ 👈 ТИСНИ
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА № 4 👈 ТИСНИ
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ
Урок № 66. Чинники, здатні справляти позитивний і негативний вплив на процеси росту
та розвитку людини.
Урок № 67. Контрольна робота № 2.
Урок № 69. Повторення і узагальнення вивченого матеріалу.
Урок № 70. Узагальнення вивченого матеріалу. Тематичне
оцінювання № 6.
Немає коментарів:
Дописати коментар