Урок № 2.Ризики
і небезпеки. Поняття про ризик. Виправдані і невиправдані ризики. Оцінка ризиків у
щоденному житті. Екстремальні і надзвичайні ситуації. Практичні завдання: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні до екстремальної
ситуації».
Розділ 2.
ФІЗИЧНА
СКЛАДОВА ЗДОРОВ’Я
Урок № 6. Харчування і здоров’я. Значення води і харчування для розвитку і
здоров’я підлітків. Поживні речовини. Особливість харчування у підлітковому
віці.
Урок № 7. Харчові
звички. Принципи харчування для
здоров’я. Калорійність харчування та енерговитрати залежно від фізичних
навантажень
Урок 8-9. Профілактика
йододефіциту і діабету. Правила
купівлі, обробки і зберігання харчових продуктів. Перша допомога при харчових отруєннях.
Розділ 3. ПСИХІЧНА
І ДУХОВНА СКЛАДОВІ ЗДОРОВ’Я
Урок № 13. Навички
і звички. Вплив звичок на здоров’я. Корисні і шкідливі звички. Чинники
формування звичок. Практичні завдання: «Створення плану формування корисної звички (чи
відмови від поганої або шкідливої звички)».
Урок 14. Самооцінка і здоров’я. Поняття самооцінки. Види самооцінки. Формування
адекватної самооцінки. Практичні завдання: «Проект самовдосконалення
*(вибір, планування і досягнення мети)». Захист робіт
Урок 15. Критичне мислення та уміння приймати рішення. Види рішень. Алгоритм прийняття зважених рішень.
Рішення, важливі для здоров’я. Практичні завдання:«Моделювання
ситуації прийняття зважених рішень»..
Урок 16. Вплив
реклами на рішення людини. Види реклами.
Соціальна і комерційна реклами. Практичні завдання:«Аналіз
соціальної і комерційної реклами»
Урок 20.Спілкування
і здоров’я. Засоби
комунікації. Стилі спілкування людей. Навички спілкування. Значення упевненої
поведінки для здоров’я. Практичні завдання:«Відпрацювання навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях».
Урок 21.Види стосунків.
Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі. Безпечне спілкування в
інтернеті. Практичні завдання: «Складання плану покращення міжособистісних стосунків».
Урок № 22. Конфлікти і здоров’я. Поняття конфлікту. Види і способи розв’язання
конфліктів. Конструктивне розв’язання конфліктів.
Урок № 23. Запобігання
ескалації конфлікту. Самоконтроль у конфліктних ситуаціях. Практичні завдання:«Моделювання
ситуації із конструктивним розв’язанням конфліктів. Відпрацювання навичок
самоконтролю у конфліктних ситуаціях.»
Урок № 30. Проживання у промисловій зоні. Види небезпечних промислових об’єктів. Дії
школяра під час виникнення аварійної ситуації на підприємстві. Підручні засоби
захисту
Урок № 32.Правила
дорожнього руху для велосипедистів. Правила перевезення вантажів і виконання
маневрів на велосипеді.
Урок № 33. Поведінка в екстремальних ситуаціях. Телефони аварійних служб. Повідомлення для рятувальним службам. Правила взаємодії з рятувальниками.
Немає коментарів:
Дописати коментар