8 клас

Добірка ресурсів до кожної теми 👈 жми

Корегуюче повторення найважливіших питань  курсу хімії 7 класу


2.Взаємодія води з оксидами. Поняття про гідрати оксидів: кислоти й основи. Поняття про індикатори.   

 

Розділ 1.  БУДОВА АТОМА. ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА  ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ.

Урок 5. Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

УРОК 10. Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.

УРОК 11. Стан (рух) електронів у атомі. Електронні орбіталі.

Урок 12. Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20.

Урок 13. Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

УРОК 14. Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-10

  ПРЕЗЕНТАЦІЯ жми 👉 Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-10

УРОК 15. Поняття про радіус атома.  
ПРЕЗЕНТАЦІЯ жми 👉  Поняття про радіус атома. 

Розділ 2. ХІМІЧНИЙ ЗВ’ЯЗОК І БУДОВА РЕЧОВИНИ 

Урок 20. Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів

 
Урок 21. Ковалентний зв'язок, його утворення. Електронні формули молекул.
 
УРОК 22. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.
 
Урок 23. Йони. Йонний зв’язок, його утворення
 

Урок 25-26. Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

  

Виконайте ЖМИ 👉 ЗАВДАННЯ 

Урок 27. Первинний інструктаж з БЖД. Практична робота  1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту).

Розділ 3. КІЛЬКІСТЬ РЕЧОВИНИ. РОЗРАХУНКИ ЗА ХІМІЧНИМИ ФОРМУЛАМИ

Урок 30. Кількість речовини. Моль — одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.  ВІДЕОУРОК

  

Урок 32. Молярна масаВІДЕОУРОК

Урок 33. Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.

Урок 34.Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.

 
Урок 35. Р/з  8. Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.

Урок 36. Відносна густина газів. Р/з  9. Обчислення з використанням відносної густини газів.

ВІДЕОУРОК 1    ВІДЕОУРОК 2

Урок 37. Узагальнення знань за темою «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»

  

РОЗДІЛ 4. ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК   

Урок 39. Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.

  

Урок 41. Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами. Демонстрації: 8.Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою

 

Урок № 42. Р/з  10. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій

Урок № 44. Фізичні властивості основ.

       

Урок № 49. Фізичні властивості кислот. Демонстрації:  9. Зразки  кислот

  

Урок № 51. Взаємодія кислот з металами. Ряд активності металів. Реакція заміщення.  

 
Урок № 53. Фізичні властивості середніх солей. Демонстрації:       16. Зразки солей

  

Урок № 54. Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.  Лаб/дос 4. Взаємодія металів із солями у водному розчині. Демонстрації. 17.Хімічні властивості солей.


Урок № 55.  Хімічні властивості середніх солей.  Інструктаж  з БЖД. Лаб/дос 5. Взаємодія солей з лугами у водному розчині. Лаб/дос 6.. Реакція обміну між солями в розчині.

  

Урок № 56. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку): взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).  Демонстрації. 14. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.

   

Урок № 59. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. Демонстрації. 18.Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу крізь розчин.

  

Урок № 62. Розв’язування експериментальних задач. Лаб/дос  7.  Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.


Урок № 64. Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій



























Немає коментарів:

Дописати коментар