УРОК № 10.Значення опорно-рухової системи, її будова та функції..
Кістки, хрящі. З’єднання кісток.Лабораторні дослідження 2: мікроскопічної будови кісткової, хрящової та
м’язової тканин;
УРОК № 13.Робота м’язів. Втома м’язів Основні групи скелетних м’язів.Лабораторні дослідження 3:розвитку
втоми при статичному і динамічному навантаженні; впливу ритму і навантаження на розвиток втоми.
УРОК № 14.Розвиток опорно-рухової системи людини з віком. Надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової
системи. Профілактика порушень опорно-рухової системи.
УРОК № 15.Проєкт
(за вибором).Гіподинамія-
ворог сучасної людини. Рухова активність - основа фізичного здоров’я.Тематичне оцінювання 2.
ТЕМА
3. ОБМІН РЕЧОВИН ТА ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ
УРОК № 17. Обмін речовин та
перетворення енергії в організмі людини – основна властивість живого.
УРОК № 18.Харчування та обмін
речовин. Дослідницький практикум №1.
Самоспостереження за співвідношенням
ваги і росту тіла.
УРОК № 19. Їжа та її компоненти.
Склад харчових продуктів. Значення компонентів харчових продуктів. Харчові та
енергетичні потреби людини. Проєкт:Збалансоване
харчування.
ТЕМА
4. ТРАВЛЕННЯ
УРОК № 20. Значення травлення.
Система органів травлення.
УРОК № 21. Процес
травлення: ковтання, перистальтика, всмоктування. Процес
травлення у ротовій порожнині та шлунку.
Лабораторні
дослідження 4:зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями). Дослідницький практикум №2. Дія
ферментів слини на крохмаль.
УРОК № 22. Процес травлення в
кишечнику.
УРОК № 23. Регуляція
травлення.
УРОК № 24. Харчові розлади та їх
запобігання.
УРОК № 25. Узагальнення знань по
темі Обмін речовин» «Травлення». КОНТРОЛЬНА РОБОТА👈 ТИСНИ
ТЕМА
5. ДИХАННЯ.
УРОК № 26. Значення дихання. Система органів дихання.
УРОК № 36. Будова та функції
кровоносних судин. Рух крові. Дослідницький
практикум №3.Самоспостереження за частотою серцевих
скорочень упродовж доби, тижня.
УРОК № 37. Кровотечі.
Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
УРОК № 38. Узагальнення
по темі « Транспорт речовин». Тематичне оцінювання 4.
ТЕМА
7. ВИДІЛЕННЯ.ТЕРМОРЕГУЛЯЦІЯ
УРОК № 39. Виділення - важливий
етап обміну речовин. Будова і функції сечовидільної системи.
УРОК № 40. Захворювання нирок та їх
профілактика.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
УРОК № 41. Значення і будова шкіри.
Терморегуляція.
УРОК № 42. Перша допомога при
термічних пошкодженнях шкіри (опіки, обмороження), тепловому та сонячному
ударі. Захворювання
шкіри та їх. Проєкт.Визначення типу шкіри на
різних ділянках обличчя та складання
правил догляду за власною шкірою профілактика.
ТЕМА 8. ЗВ’ЯЗОК ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ. НЕРВОВА
СИСТЕМА
УРОК № 43. Будова нервової системи.
Центральна і периферична нервова система людини.
УРОК № 44. Спинний мозок.
УРОК № 45. Головний мозок. Лабораторні дослідження 6. Вивчення будови спинного
та головного мозку людини (за муляжами, моделями, пластинчастими препаратами).
УРОК № 46. Поняття про соматичну
нервову систему. Вегетативна нервова система.
УРОК № 47. Профілактика захворювань
нервової системи.
УРОК № 53. Сенсорні
системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.Дослідницький
практикум №4.
Дослідження температурної адаптації рецепторів шкіри.
УРОК № 54. Узагальнення знань по темі
«Сенсорні системи» Тематичне
оцінювання 5.
ТЕМА 10. ВИЩА НЕРВОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
УРОК № 55. Поняття про вищу нервову
діяльність та її основні типи. Дослідницький
практикум №5.Визначення типу
вищої нервової діяльності та властивостей темпераменту.
Немає коментарів:
Дописати коментар