7 клас Біологія

 ВСТУП
Урок № 2. Основні відмінності тварин від рослин та грибів. 
  
Урок № 3. Особливості живлення  тварин.
Урок № 4. Будова тварин: клітини, тканини.
  
Урок № 5. Будова тварин:  органи та системи органів.
 

Тема 1. Різноманітність тварин 

Урок № 6. Різноманітність тварин. Поняття про класифікацію тварин.
Урок № 7. Тип Кишковопорожнинні, особливості їхньої будови та способу життя. Різноманітність кишковопорожнинних, їх роль у природі та значення в житті людиниМіні – проєкт Як  утворюються коралові острови? 
              
Урок № 8. Загальна характеристика типу Кільчасті черви. Лабораторне  дослідження №1 : зовнішня  будова  та  рух кільчастих червів (на прикладі дощового черв’яка або трубочника)
 
Лабораторне дослідження № 1 👈 ТИСНИ
Урок № 9. Різноманітність червів, їх роль у природі та значення в життя людини. Паразитичні черви.
Урок № 12. Ракоподібні, особливості будови та способу життя.
 
Урок № 13  Ракоподібних, їх роль в природі та значення  в  житті людини.
                                                      
Урок № 14. Павукоподібні, особливості їхньої будови та способу життя
Урок № 15.  Різноманітність павукоподібних, їх роль в природі та значення  в  житті людини.
 
Урок № 17. Різноманітність комах, їх роль у природі та значення  в  житті  людини.
  
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 18. Молюски, особливості  їх будови і життєдіяльності. Лабораторне дослідження №2.  Будова  черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових  молюсків. Різноманітність  молюсків, їх роль у природі та значення в житті людини.
  
Урок № 19. Паразитичні черви – гельмінти. 
   
Урок № 21. Узагальнення матеріалів теми. Тематичне оцінювання
Урок № 22. Риби, особливості  їхньої  будови  та  способу життя.
 
Урок № 23. Різноманітність риб, роль у природі  та  значення в житті людини.
Урок № 24. Амфібії, особливості  їхньої  будови та способу життя. Різноманітність амфібій, роль у природі та значення  в  житті  людини.
 
Урок № 25. Рептилії особливості  їхньої  будови  та  способу життя. Різноманітність рептилій, роль у природі та значення в  житті  людини.
 
Урок № 26. Птахи, особливості  їхньої  будови  та  способу життя. Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань до способу життя у різних птахів. Міні – проєкт Тварини будівельники.
   
Урок № 27. Різноманітність птахів, роль  у  природі  та значення  в житті  людини. КРОСВОРД👈 ТИСНИ
 
Урок № 28. Ссавці, особливості  їхньої  будови  та  способу життя. Міні – проєкт Тварини  рекордсмени. Зуби  ссавців.
Урок № 29. Різноманітність ссавців. Роль  ссавців у природі та значення в житті людини. Практична  робота №3. Визначення особливостей зовнішньої будови хребетних  тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов  існування.
Урок № 30. Контрольна робота №1 . Узагальнення матеріалу. Тематичне оцінювання. КР № 1 👈 ТИСНИ

Тема 2.  Процеси життєдіяльності тварин 

Урок № 31-32Первинний інструктаж з БЖД. Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Різноманітність травних систем.
    
 

 КОНСПЕКТ ДО УРОКУ 👈 ТИСНИ     ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 33-34. Дихання та газообмін у тварин. Органи дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання.
              
Склади пазл 👈 ТИСНИ
Урок № 35. Транспорт речовин  у тварин.   Незамкнена та замкнена кровоносні системи. Кров, її основні функції.
 
Урок № 36. Практичні роботи: 4. Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.
 
Урок № 37. Виділення, його значення для організму. Органи виділення тварин. 
   
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 38. Узагальнення вивченого. Тематичне оцінювання 4.
Урок № 39. Опора і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин.
  
Урок № 40. Практичні роботи: 5. Порівняння будови скелетів хребетних тварин
 

Урок № 41. Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції.    Лабораторні дослідження: особливостей покривів тіла тварин.    

Урок № 42. Органи чуття їх значення. Міні-проєкт: Як бачать тварини. Як тварини визначають напрям руху.

 ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ

Урок № 43. Нервова система, її значення, розвиток у різних тварин. 
   
                     МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 👈 ТИСНИ  ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
                   ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ     КРОСВОРД👈 ТИСНИ 
Урок № 44. Практичні роботи: 6. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях).
 
Урок № 45. Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин.
Урок № 46. Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин.   Статеві клітини та запліднення.
  
 
Урок № 47. Розвиток тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя тварин. Лабораторні дослідження: визначення віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).
Урок № 48. Періоди та тривалість життя тварин.
  
Урок № 49. Контрольна робота№2ВИКОНАТИ РОБОТУ 👈 ЖМИ

Тема 3. Поведінка тварин 

Урок № 50. Поведінка тварин, методи її вивчення. Лабораторні дослідження: спостереження за поведінкою тварин.
  
Урок № 51. Вроджена і набута поведінка.
  
Урок № 52. Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. 
  
                                              ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 53. Форми поведінки тварин: дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна.
 

Урок № 54. Форми поведінки тварин: репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про потомство), територіальна. 
 
Урок № 55. Соціальна поведінка тварин. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі.
    
Урок № 56. Практичні роботи 7: Визначення форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео матеріалами або описом).
   
Урок № 57. Представлення міні-проєктів  (за вибором): Угруповання тварин. Чому мігрують тварини.
  
Урок № 58. Комунікація тварин. Міні-проєкт  (за вибором): Як спілкуються тварини.
  
Урок № 59. Використання тваринами знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Міні-проект  (за вибором): Як вчаться пташенята. Як тварини користуються знаряддями праці.
   
КОНСПЕКТ 👈 ТИСНИ
Урок № 60. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення.
   
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 61. Узагальнення вивченого. Тематичне оцінювання 6.

Тема 4. Організми і середовище існування.  Узагальнення. 

Урок № 62. Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища.
Урок № 63. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в екосистемі.
   
Урок № 64. Співіснування організмів в угрупованнях.
  
Урок № 65. Вплив людини та її діяльності на екосистеми. Екологічна етика.
  
Урок № 66. Природоохоронні території. Червона книга України.
 ТЕСТ👈 ТИСНИ
Урок № 67. Міні-проєкт: Як тварини пристосовані до життя в різних умовах. Заповідні території України.
Урок № 68. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів, тварин - свідчення єдності живої  природи.
  ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 69. Екскурсії. Різноманітність тварин свого краю. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в природному угрупованні Узагальнення вивченого.
Урок № 70. Узагальнення вивченого матеріалу за рік. Тематичне оцінювання 7. 

Немає коментарів:

Дописати коментар