Урок № 4. Будова
тварин: клітини, тканини.
Тема 1. Різноманітність тварин
Урок № 6. Різноманітність
тварин. Поняття про класифікацію тварин.
Урок № 7. Тип Кишковопорожнинні,
особливості їхньої будови та способу життя. Різноманітність кишковопорожнинних,
їх роль у природі та значення в житті людини. Міні – проєкт Як утворюються коралові острови?
Урок № 8. Загальна характеристика типу Кільчасті черви. Лабораторне дослідження №1 : зовнішня будова
та рух кільчастих червів (на прикладі дощового
черв’яка або трубочника)
Лабораторне дослідження № 1 👈 ТИСНИ
Урок № 9. Різноманітність
червів, їх роль у природі та значення в життя людини. Паразитичні черви.
Урок № 12. Ракоподібні,
особливості будови та способу життя.
Урок № 13 Ракоподібних, їх роль в природі та значення в
житті людини.
Урок № 14. Павукоподібні,
особливості їхньої будови та способу життя
Урок № 15. Різноманітність
павукоподібних, їх роль в природі та значення
в житті людини.
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 18. Молюски,
особливості їх будови і життєдіяльності.
Лабораторне дослідження №2.
Будова черепашки
(мушлі) черевоногих та двостулкових
молюсків. Різноманітність
молюсків, їх роль у природі та значення в житті людини.
Урок № 21. Узагальнення матеріалів теми. Тематичне оцінювання
Тематичний контроль знань 👈 ТИСНИ
Урок № 22. Риби,
особливості їхньої будови
та способу життя.
Урок № 23. Різноманітність
риб, роль у природі та значення в житті людини.
Урок № 24. Амфібії,
особливості їхньої будови та способу життя. Різноманітність
амфібій, роль у природі та значення
в житті людини.
Урок № 25. Рептилії
особливості їхньої будови
та способу життя. Різноманітність
рептилій, роль у природі та значення в
житті людини.
Урок № 26. Птахи,
особливості їхньої будови
та способу життя. Практична робота №2. Виявлення прикладів пристосувань до способу
життя у різних птахів. Міні – проєкт Тварини будівельники.
Урок № 28. Ссавці,
особливості їхньої будови
та способу життя. Міні – проєкт Тварини рекордсмени. Зуби ссавців.
Урок № 29. Різноманітність
ссавців. Роль ссавців у природі та
значення в житті людини. Практична робота №3.
Визначення
особливостей зовнішньої будови хребетних
тварин у зв’язку з пристосуванням до різних умов існування.
Урок № 30. Контрольна робота №1 . Узагальнення
матеріалу. Тематичне оцінювання. КР № 1 👈 ТИСНИ
Тема 2. Процеси життєдіяльності тварин
Урок № 31-32. Первинний
інструктаж з БЖД. Живлення і травлення. Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Різноманітність травних систем.
КОНСПЕКТ ДО УРОКУ 👈 ТИСНИ ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 33-34. Дихання
та газообмін у тварин. Органи
дихання, їх різноманітність. Значення процесів дихання.
Склади пазл 👈 ТИСНИ
Урок № 35. Транспорт
речовин у тварин. Незамкнена та замкнена кровоносні системи.
Кров, її основні функції.
Урок № 36. Практичні роботи: 4.
Порівняння будови кровоносної системи хребетних тварин.
Урок № 37. Виділення,
його значення для організму. Органи виділення тварин.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 38. Узагальнення вивченого. Тематичне оцінювання 4.
Урок № 39. Опора
і рух. Види скелета. Значення опорно-рухової системи. Два типи симетрії як
відображення способу життя. Способи пересування тварин.
Урок № 40. Практичні роботи: 5. Порівняння будови скелетів
хребетних тварин
Урок № 41. Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. Лабораторні дослідження: особливостей покривів тіла тварин.
ЛАБОРАТОРНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ 👈 ТИСНИ
Урок № 42. Органи чуття їх значення. Міні-проєкт: Як бачать тварини. Як тварини визначають напрям руху.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 43. Нервова
система, її значення, розвиток у різних
тварин.
Урок № 44. Практичні роботи: 6. Порівняння будови
головного мозку хребетних тварин (на муляжах/моделях).
Урок № 45. Регуляція процесів життєдіяльності в організмі тварин.
Урок № 46. Розмноження
та його значення. Форми розмноження тварин.
Статеві клітини та запліднення.
Урок № 47. Розвиток
тварин (з перетворенням та без перетворення). Періоди та тривалість життя тварин. Лабораторні дослідження: визначення
віку тварин (на прикладі двостулкових молюсків і кісткових риб).
МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 👈 ЖМИ
Урок № 48. Періоди та тривалість життя
тварин.
Тема 3. Поведінка тварин
Урок № 50. Поведінка тварин, методи
її вивчення. Лабораторні дослідження: спостереження
за поведінкою тварин.
Урок № 51. Вроджена і набута
поведінка.
Урок № 52. Способи орієнтування
тварин. Хомінг. Міграції тварин.
Урок № 53. Форми поведінки тварин:
дослідницька, харчова, захисна, гігієнічна.
Урок № 54. Форми поведінки тварин:
репродуктивна (пошук партнерів, батьківська поведінка та турбота про
потомство), територіальна.
Урок № 55. Соціальна поведінка
тварин. Типи угруповань тварин за К. Лоренцем. Ієрархія у групі.
Урок № 56. Практичні роботи 7: Визначення
форм поведінки (або типів угруповань) тварин (за відео матеріалами або описом).
Урок № 57. Представлення міні-проєктів (за вибором): Угруповання
тварин. Чому мігрують тварини.
Урок № 58. Комунікація тварин. Міні-проєкт (за вибором): Як спілкуються
тварини.
Урок № 59. Використання тваринами
знарядь праці. Елементарна розумова діяльність. Міні-проект (за вибором): Як вчаться
пташенята. Як тварини користуються знаряддями праці.
КОНСПЕКТ 👈 ТИСНИ
Урок № 60. Еволюція
поведінки тварин, її пристосувальне значення.
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 61. Узагальнення вивченого. Тематичне оцінювання 6.
УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Тема 4. Організми і середовище існування. Узагальнення.
Урок № 62. Поняття про популяцію,
екосистему та чинники середовища.
ІНТЕРАКТИВНИЙ АРКУШ 👈 ТИСНИ
Урок № 63. Ланцюги живлення. Кругообіг речовин і потік енергії в
екосистемі.
Урок № 64. Співіснування організмів
в угрупованнях.
Урок № 65. Вплив людини та її
діяльності на екосистеми. Екологічна
етика.
Урок № 66. Природоохоронні
території. Червона книга України.
ТЕСТ👈 ТИСНИ
Урок № 67. Міні-проєкт: Як тварини пристосовані
до життя в різних умовах. Заповідні території України.
Урок № 68. Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин, бактерій, грибів,
тварин - свідчення єдності живої природи.
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 69. Екскурсії. Різноманітність
тварин свого краю. Пристосованість рослин і тварин до сумісного життя в
природному угрупованні Узагальнення вивченого.
Урок № 70. Узагальнення вивченого матеріалу за рік. Тематичне оцінювання 7.
Немає коментарів:
Дописати коментар