Підручник
Вступ ( 4 год)
Урок № 1. Біологія - наука про життя. Науки, що вивчають життя. Урок № 2. Основні властивості живого.
Урок № 3. Різноманітність життя (на
прикладах представників основних груп живої природи). Поняття про віруси.
Урок № 4. Методи біологічних
досліджень організмів.
Тема 1 "Клітина"
Урок № 5. Первинний інструктаж з БЖ. Клітина одиниця живого. Історія вивчення клітини.
Урок № 6. Збільшувальні прилади (лупа, мікроскоп)
Практична робота № 1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
Урок № 7. Виготовлення
мікропрепаратів.
Урок № 8. Практична робота
2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та
розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа. Інструктаж БЖД.
Урок № 9. Знайомство з клітиною. Клітинна мембрана.
Урок № 10. Внутрішне середовище клітини: цитоплазма та включення.
Урок № 11-12. Основні органели клітини
Урок № 14. Ріст і розмноження клітини
Урок № 15. Узагальнення знань з теми
"Вступ. Клітина". Тематичне
оцінювання 1
Тема 2
.Одноклітинні організми.
Перехід до багатоклітинності
Урок № 16. Первинний інструктаж з БЖД. Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці
водойм. Лабораторне дослідження 2: Спостереження інфузорій.
Урок № 17. Одноклітинні твариноподібні
організми – збудники хвороб людини.
Урок № 18. Одноклітинні організми,
здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада та хлорела.
Урок № 19. Одноклітинні гриби – дріжджі.
Урок № 20. Бактерії: будова та процеси
життєдіяльності.
Тема 3. Рослини
Урок № 25. Первинний інструктаж з БЖД. Рослина — живий організм.
Урок № 26. Тканини рослин.
Робочий аркуш 👈ЖМИ
Урок № 27. Корінь. Будова і функції. Лабораторні дослідження 3: будови кореня. Демонстрування: досліду,
що підтверджує поглинання коренем води.
ПАДЛЕТ дошка 👈ЖМИ
Урок № 28. Види коренів та їх
видозміна.
Урок № 29. Пагін. Будова пагона. Його
розвиток з бруньки. Лабораторні дослідження 4,5: будова
пагона та бруньки. Дослідницький практикум № 2:
спостереження за розвитком пагона з бруньки.
Урок № 30. Стебло - осьова частина
пагона. Дослідницький практикум 2 Дослідження росту вегетативних органів.
Урок № 31. Відозміни пагона. Лабораторні дослідження 6: будова
цибулини.
Урок № 32. Будови і функції листка. Демонстрування: досліду, що
підтверджує фотосинтез, дихання та випаровування води.Урок № 33. Тривалість життя листків.
Видозміни листка.
Урок № 34. Транспорт речовин.
Взаємозв’язки між різними частинами
рослини. Дослідницький практикум 3. Транспорт
речовин по рослині.
Урок № 35. Рухи рослин.
Урок № 36. Розмноження рослин. Дослідницький практикум 4: Вегетативне розмноження рослин.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 1 👈ТИСНИ
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 2 👈ТИСНИ
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 3 👈ТИСНИ
Урок № 37.Узагальнення матеріалу. Тестова робота 👈ТИСНИ
Урок № 38. Квітка як орган статевого
розмноження рослини. Будова і різноманітність квіток Лабораторне
дослідження 7. Будова квітки.
Урок № 40. Запилення.
ТЕСТ 👈ЖМИ
Урок № 41. Запліднення у квіткових рослин. Будова насінини. Лабораторне дослідження 8. Будова насінини.
ТЕСТ 👈ЖМИ
Урок № 42. Проростання насіння. Дослідницький практикум 5: Дослідження умов
проростання насінин.
Урок № 43. Різноманітність плодів. Лабораторне дослідження
9: Будови плода.
Урок № 44. Ріст і розвиток рослин.
Урок № 45. Міні - проєкти: 1. "Рослини
минулого", 2. "Рослини мандрівники", 3."Квітковий годинник", 4."Рослини хижаки".
Урок № 46. Узагальнення знань з теми
"Рослини" Тематичне оцінювання 4.
ПІДСУМКОВА РОБОТА 👈ЖМИ
Тема 4. Різноманітність рослин
Урок № 47. Поняття про класифікацію
рослин.
Урок № 48. Водорості (зелені, бурі, червоні). Лабораторне дослідження 10: будови зелених нитчастих
водоростей.
Урок № 49. Мохи. Лабораторне дослідження 11: будови моху.
ІНТЕРАКТИВНИЙ АРКУШ 👈ЖМИ
Урок № 50. Плауни,
хвощі, папороті. Лабораторне
дослідження 12: будови папоротей.
ІНТЕРАКТИВНИЙ АРКУШ👈ТИСНИ
Урок № 51. Голонасінні.
Лабораторне дослідження 13: будови
пагонів і шишок хвойних рослин.
Урок № 52. Покритонасінні
(Квіткові). Практична робота
№ 3. Порівняння будови мохів,
папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Інструктаж БЖД.
Урок № 53. Сільськогосподарські
рослини.
Урок № 54. Екологічні
групи рослин (за відношенням до світла, води, температури.
Урок № 56. Рослинні угруповання. Практична робота № 4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
Інструктаж БЖД.
Урок № 57. Значення рослин для
існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Міні проєкт. Значення рослин в природі та в
житті людини.
Урок № 58. Контрольна робота № 2 з теми "Різноманітність
рослин"
ЗАВДАННЯ 👈ТИСНИ
Тема 5. Гриби.
Урок № 59. Первинний інструктаж з БЖД Загальна характеристика грибів.
Урок № 60. Екологічні групи грибів.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 1 👈ТИСНИ
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 2 👈ТИСНИ
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 3 👈ТИСНИ
Урок № 61. Лишайники – приклад
симбіотичних організмів.
КРОСВОРД 👈ТИСНИ
Урок № 62. Шапинкові гриби. Лабораторне дослідження 14. Будова
шапинкових грибів.
Урок № 63. Їстівні та отруйні
шапинкові гриби. Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та
отруйних грибів своєї місцевості.
ПРАКТИЧНА РОБОТА 👈ТИСНИ
Урок № 64. Гриби-паразити. Будова
цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа).
Урок № 65. Значення грибів у природі
та житті людини.
Урок № 66. Міні-проєкт: 1."Вирощування грибів", 2."Їстівні та
отруйні гриби нашої місцевості".
РОБОТИ УЧНІВ 👈ТИСНИ
Урок № 67. Узагальнення знань з теми :
"Гриби".
Узагальнення.
Урок № 68. Будова та життєдіяльність
організмів.
Урок № 69. Будова та життєдіяльність організмів.
Віртуальна екскурсія : "Різноманітність рослин своєї місцевості".
Урок № 70. Екскурсія "Рослини
шкільного подвір'я" Тематичне оцінювання
6
Немає коментарів:
Дописати коментар