6 клас Біологія

Підручник
 Вступ  ( 4 год)

Урок № 1Біологія - наука про життя. Науки, що вивчають життя.  
    
Урок № 2. Основні властивості живого.
  
Урок № 3. Різноманітність життя (на прикладах представників основних груп живої природи). Поняття про віруси.
 
Урок № 4. Методи біологічних досліджень організмів.
  

Тема 1 "Клітина"

Урок № 5. Первинний інструктаж з БЖ. Клітина одиниця живого. Історія вивчення клітини.
  
Урок № 6. Збільшувальні прилади (лупа, мікроскоп)
  
Практична робота № 1. Будова світлового мікроскопа та робота з ним.
  
Урок № 7. Виготовлення мікропрепаратів.

Урок № 8. Практична робота  2. Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа. Інструктаж БЖД.
Урок № 9. Знайомство з клітиною. Клітинна мембрана.  
  
Урок № 10. Внутрішне середовище клітини: цитоплазма та включення
 
Урок № 11-12. Основні органели клітини 
 
Урок № 13. Ядро клітини
 
Урок № 14. Ріст і розмноження клітини 
     
Урок № 15. Узагальнення знань з теми "Вступ. Клітина". Тематичне оцінювання 1 

Тема 2 .Одноклітинні організми. 
Перехід до багатоклітинності 

Урок № 16. Первинний  інструктаж з БЖД. Одноклітинні твариноподібні організми – мешканці водойм. Лабораторне дослідження 2: Спостереження інфузорій.
  
Урок № 17. Одноклітинні твариноподібні організми – збудники хвороб людини.
    
Урок № 18. Одноклітинні організми, здатні до фотосинтезу: евглена зелена, хламідомонада та хлорела. 
 
Інтерактивна вправа 👈ЖМИ      Тест 👈ЖМИ
Урок № 19. Одноклітинні гриби дріжджі.
 
Урок № 20. Бактерії: будова та процеси життєдіяльності.
 
Урок № 21. Бактерії: роль у природі та житті людини. Міні-проект:1.Чому скисає молоко. 2. Живі фільтри.
 
ПОШУКОВА ІНФОРМАЦІЯ👈ЖМИ     ТЕСТ 👈ЖМИ


Урок № 22. Перехід до багатоклітинності.
   
Урок № 23. Губки – примітивні багатоклітинні тварини. 
 
Урок № 24. Контрольна робота №1 з теми: "Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності".

Тема 3. Рослини 

Урок № 25. Первинний  інструктаж з БЖД.  Рослина — живий організм.
Урок № 26. Тканини рослин.
                                 Робочий аркуш 👈ЖМИ
Урок № 27. Корінь. Будова і функції. Лабораторні дослідження  3: будови кореня. Демонстрування: досліду, що підтверджує поглинання коренем води.
  
 
Урок № 28. Види коренів та їх видозміна.
 
Урок № 29. Пагін. Будова пагона. Його розвиток з бруньки. Лабораторні дослідження 4,5: будова пагона та бруньки. Дослідницький практикум № 2: спостереження за розвитком пагона з бруньки.
  

Урок № 30. Стебло - осьова частина пагона. Дослідницький практикум 2 Дослідження росту вегетативних органів.
  
Урок № 31.  Відозміни пагона.  Лабораторні дослідження 6: будова цибулини.
Урок № 32. Будови і функції листка. Демонстрування:  досліду, що підтверджує фотосинтез, дихання та випаровування води.
   
Урок № 33. Тривалість життя листків. Видозміни листка.
Урок № 34. Транспорт речовин. Взаємозв’язки між різними  частинами рослини. Дослідницький практикум 3. Транспорт речовин по рослині.
 
Урок № 35. Рухи рослин. 
 
Урок № 36. Розмноження рослин. Дослідницький практикум 4: Вегетативне розмноження рослин.
Урок № 37.Узагальнення матеріалу. Тестова робота 👈ТИСНИ
Урок № 38. Квітка як орган статевого розмноження рослини. Будова і різноманітність квіток Лабораторне дослідження 7. Будова квітки.
    
Урок № 39. Суцвіття.
   
 
Урок № 40. Запилення.
   
ТЕСТ 👈ЖМИ
Урок № 41. Запліднення у квіткових рослин. Будова насінини. Лабораторне дослідження 8. Будова насінини.
   
  
ТЕСТ 👈ЖМИ
Урок № 42. Проростання насіння. Дослідницький практикум 5: Дослідження умов проростання насінин.
Урок № 43. Різноманітність плодів. Лабораторне дослідження  9: Будови плода. 
   
Урок № 44. Ріст і розвиток рослин. 
 
Урок № 45. Міні - проєкти: 1. "Рослини минулого", 2. "Рослини мандрівники", 3."Квітковий  годинник", 4."Рослини хижаки".
                          Проєктна робота "Будова квітка" 👈ЖМИ
Урок № 46. Узагальнення знань з теми "Рослини" Тематичне оцінювання 4. 

                                     Тема 4. Різноманітність рослин

Урок № 47. Поняття про класифікацію рослин. 
Урок № 48. Водорості (зелені, бурі, червоні). Лабораторне дослідження 10: будови зелених нитчастих водоростей.
   
 
Урок № 49. Мохи. Лабораторне дослідження 11: будови моху.
Урок № 50. Плауни, хвощі, папороті. Лабораторне дослідження 12: будови папоротей.
  
 
                                  ІНТЕРАКТИВНИЙ АРКУШ👈ТИСНИ
Урок № 51. Голонасінні. Лабораторне дослідження 13: будови пагонів і шишок хвойних рослин.
  
  
Урок № 52. Покритонасінні (Квіткові). Практична робота № 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. Інструктаж БЖД.
  
  
Урок № 53. Сільськогосподарські рослини.
 
Урок № 54. Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури.
   
Урок № 55. Життєві форми рослин.
  
Урок № 56. Рослинні угруповання. Практична робота № 4. Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах. Інструктаж БЖД.
  
 
Урок № 57. Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Міні проєкт. Значення рослин в природі та в житті людини. 
   
Урок № 58. Контрольна робота № 2 з теми "Різноманітність рослин" 
                                                ЗАВДАННЯ 👈ТИСНИ

Тема 5. Гриби.

Урок № 59. Первинний  інструктаж з БЖД Загальна характеристика грибів.
  
ІНТЕРАКТИВНИЙ АРКУШ 👈ТИСНИ        ПАЗЛ "ГРИБИ"👈ТИСНИ
Урок № 60. Екологічні групи грибів.
Урок № 61. Лишайники – приклад симбіотичних організмів.
   
КРОСВОРД 👈ТИСНИ
Урок № 62. Шапинкові гриби. Лабораторне дослідження 14. Будова шапинкових грибів.
 
Урок № 63. Їстівні та отруйні шапинкові гриби. Практична робота 5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.
  
  
Урок № 64. Гриби-паразити. Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа).
  
Урок № 65. Значення грибів у природі та житті людини.
   
Урок № 66. Міні-проєкт:  1."Вирощування грибів", 2."Їстівні та отруйні гриби нашої місцевості".
РОБОТИ УЧНІВ 👈ТИСНИ
Урок № 67. Узагальнення знань з теми : "Гриби".

                         Узагальнення.

Урок № 68. Будова та життєдіяльність організмів.
Урок № 69. Будова та життєдіяльність організмів. Віртуальна екскурсія : "Різноманітність рослин своєї місцевості".
Урок № 70. Екскурсія "Рослини шкільного подвір'я" Тематичне оцінювання 6
  




Немає коментарів:

Дописати коментар