11 клас

Добірка ресурсів до кожної теми 👈 ТИСНИ

Урок № 4. Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». Інструктаж з БЖД. Демонстрації. 2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування). 3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).

Урок № 5. Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів. Інструктаж з БЖД. Демонстрації 2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування). 3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).

 
Урок № 6. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів

 ТЕМА 2. ХІМІЧНИЙ ЗВ’ЯЗОК І БУДОВА РЕЧОВИНИ

УРОК 7. Природа хімічного зв’язку. Йонний, ковалентний хімічний зв’язок. Демонстрації 4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

 

УРОК 8. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).  ТИСНИ 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЯ 

  
УРОК № 9. Водневий хімічний зв’язок. ТИСНИ 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЯ
  
УРОК . Металічний хімічний зв’язок. ТИСНИ 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЯ
  
УРОК 17. Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.
УРОК 18. Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

ТЕМА 3. ХІМІЧНІ РЕАКЦІЇ  

Урок 21. Необоротні і оборотні хімічні процеси. 

   

Урок 22. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

Урок 23. Розрахункові задачі. 1. Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції

Урок 25. Гідроліз солей. Лабораторні досліди:   1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів


 

Урок 26. Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму. 

      
 

ВИКОНАЙТЕ ЖМИ 👉 Завдання

ТЕМА 4. НЕОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ І ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ

Урок 30. Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості. Демонстрації:     8. Зразки неметалів

        

Урок 31. Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів. Демонстрації:     9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфура (у тому числі 3D-проектування).

 ЖМИ 👉 ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Урок 32. Явище адсорбції. Лабораторні досліди: 2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів

ЖМИ 👉ПРЕЗЕНТАЦІЯ     

Урок 33. Окисні та відновні властивості неметалів

 КОНСПЕКТ

Урок 37. Розрахункові задачі: 2. Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку

       КОНСПЕКТ

Урок 37. Оксиген. Сульфур.  Кисень і озон. Сірка.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Урок 39. Гідроген сульфід. Сульфідна кислота.

     

Урок 40. Сульфатна кислота. Особливості взаємодії з металами концентрованої сульфатної кислоти.

    
  

Урок № 43. Нітроген. Азот. Амоніак. Демонстрації: 10. Виявлення у розчині катіонів амонію.

   

Урок № 44. Нітратна кислота. Особливості взаємодії з металами

Урок № 47. Карбон.

Урок 48. Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері. Кислотні дощі

ВІДЕОУРОК     

Урок № 54. Лужні елементи. Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію. і Кальцію.

  

Урок № 55. Кальцій і Магній. Солі, їх поширення в природі. Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

Урок № 56. Алюміній, фізичні та хімічні властивості.

 

Урок № 57. Ферум. Залізо, фізичні та хімічні властивості.  Демонстрації: 10. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально).

   

Урок № 58. Якісні реакції на деякі йони. Демонстрації: 10. Виявлення у розчині катіонів Барію, амонію. Лабораторні досліди: 3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію. 7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів

  

Урок № 58. Практична робота. № 1. Дослідження якісного складу солей.

  

Урок № 60. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

Урок № 61.  Практична робота № 2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Тема 5. ХІМІЯ І ПРОГРЕС ЛЮДСТВА

Урок № 64. Роль хімії у створенні нових матеріалів та нових напрямів технологій.

Урок № 65. Роль хімії у розв’язанні продовольчої проблеми

 

Урок № 68. «Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.






Немає коментарів:

Дописати коментар