Підручник «Пізнаємо природу» підручник інтегрованого курсу для 6 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Біда Д. Д.) 👈ТИСНИ
Відео матеріал до уроків 👈ТИСНИ
Матеріали до уроків 👈ТИСНИ
РОЗДІЛ І « ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ»
Тема 1. Перший крок у науку
Урок № 1. Що вивчають природничі науки.
Урок № 2. Як досягти успіху. Професії майбутнього.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 👈 ТИСНИ
Урок № 3. Як стати дослідником.
УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНА РОБОТА 👈 ТИСНИ
РОЗДІЛ ІІ «ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ».
Тема 1. Пізнаємо фізичні явища
Урок № 4. Що таке рух і спокій.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 👈 ТИСНИ
Урок № 5. Розв’язування задач на знаходження швидкості. Вимірювання відстані й часу.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА👈 ТИСНИ
Урок № 6. Як передається тепло.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 7. Що відбувається з тілами за нагрівання.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 8. Що таке електризація.
Урок № 9. Як скласти електричне коло. Що таке електричний
струм.
Урок № 10. Як ми використовуємо електричний струм.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 11. Світло й
тінь.
Урок № 12. Як ми використовуємо світлові явища.
Урок №13. Як діє оптична лінза.
Урок № 14. Що таке
звук.
Урок № 15. Узагальнення знань теми
«Пізнаємо фізичні явища».
ПІДСУМКОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Тема 2.
Пізнаємо речовини та їхні зміни.
Пізнаємо астрономічні явища.
Урок № 16. І чого складається Земля.
Урок № 17. Що таке
чисті речовини та суміші.
Урок № 18. Інструктаж
з ТБ.
Практична робота № 1 «Приготування та
розділення сумішей».
Розділення суміші олії та води 👈 ТИСНИ
Урок № 19. Яких
перетворень зазнають речовини.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ
Урок № 20. Які явища
пов’язані з рухами Землі та Місця.
Урок № 21. Узагальнення знань теми
«Пізнаємо речовини та їхні зміни. Пізнаємо астрономічні явища».
Тема 3. Пізнаємо біологічні явища.
Урок № 22. Чому і як
живляться організми. Лабораторний дослід
№1 «Утворення крохмалю на світлі в
процесі фотосинтезу».
Урок № 24. Що таке
дихання організмів.
Урок № 25. Як
організми використовують інформацію з навколишнього середовища.
Урок № 26. Чи
можливе життя без руху.
Урок № 27. Що таке
розмноження організмів.
Урок № 28. Інструктаж
з ТБ. Практична робота № 2 «Розмноження рослин».
ПРАКТИЧНА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 29. Що таке
ріст і розвиток організмів.
Урок № 30. Проєкт на вибір учнів
«Розвиток квіткової рослини (обраної учнями)», «Розвиток тварини (обраної
учнями)», «Розвиток людини».
Урок № 31. Узагальнення знань теми
«Пізнаємо біологічні явища».
ПІДСУМКОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
РОЗДІЛ ІІІ «ПІЗНАЄМО СОНЯЧНУ СИСТЕМУ».
Тема 1. Астрономічні
інструменти та спостереження.
Сонячна система. Всесвіт.
Урок № 32. Чим озброєні астрономи.
Урок № 33. Що ми бачимо на небі. Виготовлення моделі сузір’я.
Урок № 34. Що кружляє навколо Сонця.
Урок № 35. Які планети належать до земної групи. Практичне завдання «Орбіта планети – еліпс».
Урок № 36. Які планети називають гігантами.
ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ
Урок № 37. Малеча сонячної системи.
ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 38. Як досліджують сонячну систему.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 39. Ми тут. А де всі? Зорі. Зона життя.
Урок № 40. Як влаштований Всесвіт.
Урок № 41. Узагальнення знань теми
«Пізнаємо сонячну систему».
ПІДСУМКОВА РОБОТА👈 ТИСНИ
РОЗДІЛ ІV «ПІЗНАЄМО ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКИ У ПРИРОДІ».
Тема 1. Взаємозв’язки
організмів з неживою природою
Урок № 42. Що таке середовище існування.
Урок № 43. Які умови існування у водному середовищі.
Урок № 44. Які особливості наземно-повітряного середовища.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 45. Як тварини пристосувалися до життя у ґрунті
Урок № 46. Як організми співіснують у середовищі. Організм як
середовище.
Урок № 47. Як організми співіснують у середовищі. Паразити і
хижаки.
Урок № 48. Навчальні проєкти
«Паразити домашніх тварин», «Як тварини впливають на родючість ґрунту».
Тема 2. Взаємозв’язки організмів з живою природою.
Урок № 49. Як організми співіснують у середовищі. Партнери.
Нахлібники і квартиранти.
Урок № 51. Інструктаж
з ТБ. Практична робота № 3 «Складання ланцюгів живлення водойми, парку, лісу,
поля, грядки (на вибір)».
Урок № 52. Що таке мистецтво виживання.
Урок № 53. Узагальнення знань теми
«Взаємозв’язки організмів з неживою природою».
Тема 3. Взаємозв’язки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованнях. Тема 4. Біологічні ритми організмів
Урок № 54. Що таке природні та штучні угруповання.
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 55. Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі,
морі чи океані.
Завдання до уроку 👈 ТИСНИ
Урок № 56. У чому відмінність лісу та парку.
Урок № 57. Які взаємини організмів між собою та неживою
природою на луках і городах.
Завдання до уроку 👈 ТИСНИ
Урок № 58. Які взаємини організмів у ґрунті.
Урок № 59. Як організми виживають у пустелі
Завдання до уроку 👈 ТИСНИ
Урок № 60. Які рослини і тварини живуть серед людей.
Урок № 61. Як організми пристосовуються до періодичних змін
середовища. Інструктаж
з ТБ. Практична робота № 4 «Квітковий годинник на подвір’ї».
Урок № 62. Навчальні проєкти на вибір: «Організми та їхні зв’язки
в нашому озері», «Організми та їхні зв’язки в нашому лісі», «Організми та їхні
зв’язки на городі»; «Життя рослин і тварин біля нас».
Урок № 63. Узагальнення знань теми
«Взаємозв’язки організмів між собою та не живою природою в різних угрупованнях».
РОЗДІЛ V «ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ».
Повторення та узагальнення вивченого
Урок № 64. Як пізнати свої здібності.
Урок № 65. Як підкорили царство холоду.
Урок № 66. Як підкорили земні оболонки.
Урок № 67. Що приховує Амазонія.
Урок № 68. Як змінити світ на краще
Урок № 69. Навчальні проєкти «Уроки життя»; «Альтернатива хімічним засобам захисту рослин».
Урок № 70. Узагальнення знань з теми:
«Пізнаємо себе і світ».
Узагальнення за рік.
Немає коментарів:
Дописати коментар