6 клас НУШ Пізнаємо природу

РОЗДІЛ І « ПІЗНАЄМО СВІТ НАУКИ»

Тема 1. Перший крок у науку

Урок № 1. Що вивчають природничі науки.
Урок № 2. Як досягти успіху. Професії майбутнього.
  
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 👈 ТИСНИ
Урок № 3. Як стати дослідником.

РОЗДІЛ ІІ «ПІЗНАЄМО ЯВИЩА ПРИРОДИ».

Тема 1. Пізнаємо фізичні явища

Урок № 4. Що таке рух і спокій.
   
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 👈 ТИСНИ
Урок № 5. Розв’язування задач на знаходження швидкості. Вимірювання відстані й часу.
Урок № 6. Як передається тепло.
   
Урок № 7. Що відбувається з тілами за нагрівання.
   
Урок № 8. Що таке електризація.
   
Урок № 9. Як скласти електричне коло. Що таке електричний струм.
  
  
Урок № 10. Як ми використовуємо електричний струм.
 ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 11. Світло й тінь.
   
Урок № 12. Як ми використовуємо світлові явища.
  
 
Урок №13. Як діє оптична лінза.
Урок № 14. Що таке звук.
Урок № 15. Узагальнення знань теми «Пізнаємо фізичні явища».

                                Тема 2. Пізнаємо речовини та їхні зміни. 
                                            Пізнаємо астрономічні явища.

Урок № 16. І чого складається Земля.
 
Урок № 17. Що таке чисті речовини та суміші.
   
Урок № 18. Інструктаж з ТБ. Практична робота № 1 «Приготування та розділення сумішей».
Урок № 19. Яких перетворень зазнають речовини.
Урок № 20. Які явища пов’язані з рухами Землі та Місця.
Урок № 21. Узагальнення знань теми «Пізнаємо речовини та їхні зміни. Пізнаємо астрономічні явища».

                           Тема 3. Пізнаємо біологічні явища.

Урок № 22. Чому і як живляться організми. Лабораторний дослід №1  «Утворення крохмалю на світлі в процесі фотосинтезу».
   
Урок № 23. Як живляться тварини. ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА👈 ТИСНИ
   
Урок № 24. Що таке дихання організмів.
 
Урок № 25. Як організми використовують інформацію з навколишнього середовища.
 
Урок № 26. Чи можливе життя без руху.
Урок № 27. Що таке розмноження організмів.
Урок № 28. Інструктаж з ТБ. Практична робота № 2 «Розмноження рослин».
Урок № 29Що таке ріст і розвиток організмів.
 
Урок № 30. Проєкт на вибір учнів «Розвиток квіткової рослини (обраної учнями)», «Розвиток тварини (обраної учнями)», «Розвиток людини».
Урок № 31. Узагальнення знань теми «Пізнаємо біологічні явища».

РОЗДІЛ ІІІ «ПІЗНАЄМО СОНЯЧНУ СИСТЕМУ».

                        Тема 1. Астрономічні інструменти та спостереження. 
                                      Сонячна система. Всесвіт.

Урок № 32. Чим озброєні астрономи. 
  ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 33. Що ми бачимо на небі. Виготовлення моделі сузір’я.
 
Урок № 34. Що кружляє навколо Сонця.
   
Урок № 35. Які планети належать до земної групи. Практичне завдання «Орбіта планети – еліпс».
 
Урок № 36. Які планети називають гігантами.
  
ПРЕЗЕНТАЦІЯ 👈 ТИСНИ ТЕСТ 👈 ТИСНИ 
Урок № 37. Малеча сонячної системи.
 ТЕСТ 👈 ТИСНИ
Урок № 38. Як досліджують сонячну систему.
  ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ
Урок № 39. Ми тут. А де всі? Зорі. Зона життя.
Урок № 40. Як влаштований Всесвіт.
  
Урок № 41. Узагальнення знань теми «Пізнаємо сонячну систему».

РОЗДІЛ ІV «ПІЗНАЄМО ВЗАЄМОЗВЯЗКИ У ПРИРОДІ».

Тема 1. Взаємозв’язки організмів з неживою природою
Урок № 42. Що таке середовище існування.
Урок № 43. Які умови існування у водному середовищі.
  
 ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА 👈 ТИСНИ ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ 
Урок № 44. Які особливості наземно-повітряного середовища.
  
ТЕСТОВА РОБОТА 👈 ТИСНИ 
Урок № 45. Як тварини пристосувалися до життя у ґрунті
 
КРОСВОРД 👈 ТИСНИ  ТЕСТОВА РОБОТА👈 ТИСНИ 
Урок № 46. Як організми співіснують у середовищі. Організм як середовище.
 
Урок № 47. Як організми співіснують у середовищі. Паразити і хижаки.
Урок № 48. Навчальні проєкти «Паразити домашніх тварин», «Як тварини впливають на родючість ґрунту».

Тема 2. Взаємозв’язки організмів з живою природою. 

Урок № 49. Як організми співіснують у середовищі. Партнери. Нахлібники і квартиранти.
 

Урок № 50. Як складати ланцюги живлення.
 

Урок № 51. Інструктаж з ТБ. Практична робота № 3 «Складання ланцюгів живлення водойми, парку, лісу, поля, грядки (на вибір)».
Урок № 52. Що таке мистецтво виживання.
Урок № 53. Узагальнення знань теми «Взаємозв’язки організмів з неживою природою».

Тема 3. Взаємозвязки організмів між собою та неживою природою в різних угрупованняхТема 4. Біологічні ритми організмів 

Урок № 54. Що таке природні та штучні угруповання.
  
Урок № 55. Які взаємозв’язки організмів у прісній водоймі, морі чи океані.
Урок № 56. У чому відмінність лісу та парку.
 
Урок № 57. Які взаємини організмів між собою та неживою природою на луках і городах.
Урок № 58. Які взаємини організмів у ґрунті.
 
Урок № 59. Як організми виживають у пустелі
Урок № 60. Які рослини і тварини живуть серед людей.
 
Урок № 61. Як організми пристосовуються до періодичних змін середовища. Інструктаж з ТБ. Практична робота № 4 «Квітковий годинник на подвір’ї».
  
Урок № 62. Навчальні проєкти на вибір: «Організми та їхні зв’язки в нашому озері», «Організми та їхні зв’язки в нашому лісі», «Організми та їхні зв’язки на городі»; «Життя рослин і тварин біля нас».
Урок № 63. Узагальнення знань теми «Взаємозв’язки організмів між собою та не живою природою в різних угрупованнях».

РОЗДІЛ V «ПІЗНАЄМО СЕБЕ І СВІТ». 

Повторення та узагальнення вивченого

Урок № 64. Як пізнати свої здібності.
 
Урок № 65. Як підкорили царство холоду.
 
Урок № 66. Як підкорили земні оболонки.
  
Урок № 67. Що приховує Амазонія.
 
Урок № 68. Як змінити світ на краще
 
Урок № 69. Навчальні проєкти «Уроки життя»; «Альтернатива хімічним засобам захисту рослин».
Урок № 70. Узагальнення знань з теми: «Пізнаємо себе і світ».
Узагальнення за рік.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар