ВСТУП
Урок № 1. Тема. Науки, що вивчають природу.
Урок № 2. Тема. Джерела знань про природу. Переглянь презентацію.Тестування
Урок № 3. Тема. Методи вивчення природи. Організація спостережень за тілами. Переглянь презентацію.
Спостереження і досліди.
Урок № 4. Тема. Обладнення для вивчення природи. Відеопрезентація. Перевір себе! Тестування
Урок № 5. Тема. Значення природничо-наукових знань для людини. Видатні вчені-натуралісти
Урок № 9. Речовини. Фізичні властивості речовин. Властивості твердих тіл, рідин і газів
Урок № 10 - 11. Атоми. Хімічні елементи. Молекули. Рух молекул. Дифузія.
Урок 12. Практичне заняття №3. «Дослідження залежності швидкості випаровування рідини від температури та площі поверхні»
Урок 14. Різноманітність речовин. Неорганічні та органічні речовини у найближчому оточенні людини
Урок 17-18. Явища природи. Фізичні явища, їх різноманітність.
Урок 20. Хімічні явища, їх ознаки. Гниття. Горіння.
Урок 21. Повторюваність явищ. Взаємозв’язок явищ у природі.
РОЗДІЛ ІІ. ВСЕСВІТ
Урок 23. Небо і небесна сфера. Небесні світила. Видимі рухи світил.
Урок 27. Планети. Сонячна система
Урок 29. Зоряні системи - галактики.
Урок 33. Форма і розміри Землі.
Урок 34. Внутрішня будова Землі. КРОСВОРД
Урок 35. Рухи Землі. Пори року.
Урок 36. Місяць — супутник Землі. Сонячні та місячні затемнення.
Урок 40. Ґрунт, його значення і властивості. Догляд за ґрунтом.
Урок 41. Повітря — суміш газів. Значення повітря
Урок 43. Вода на Землі. Властивості води. Три стани води. Кологообіг води.
Урок 44. Вода — розчинник. Розчинні й нерозчинні речовини. Практичне заняття № 8,9,10. Дослідження розчинності речовин (цукру, солі, лимонної кислоти, олії).
Урок № 46. Використання води людиною
Тема 3.2.1. Планета Земля як середовище життя організмів
Урок № 48. Організм і його властивості. Клітинна будова організмів.
Урок № 49. Різноманітність організмів: Рослини
Урок № 51. Різноманітність організмів: Гриби. Практичне заняття № 11 Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, грибами і тваринами своєї місцевості.
Урок № 54.Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища.
Урок № 55. Узагальнення знань з теми «Планета Земля як середовище життя організмів».
Урок № 56-57. Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному з них. Наземно-повітряне середовище.
Урок № 58. Водне середовище життя.
Урок № 59. Ґрунтовне середовище життя.
Урок № 60. Взаємозв’язки між організмами. Співіснування організмів.
Урок № 61. Угруповання організмів. Екосистеми. Вплив на організми чинників живої природи.
Немає коментарів:
Дописати коментар